Informovaný souhlas klienta

20.11.2024

I. Vymezení služby

Seberozvojové poradenství je spolupráce mezi poradcem a klientem, při které poradce vede a podporuje klienty k jejich vytyčeným cílům a ke zlepšení kvality života. Seberozvojové poradenství probíhá formou rozhovorů s využitím technik a nástrojů zvolených poradcem (dále jen "konzultace").

II. Etický kodex

Veškerá má práva a povinnosti upravuje Etický kodex psychoterapeuta ČAP. Najdete ho na níže uvedeném webu nebo jsou u mě k nahlédnutí v písemné podobě. ( https://czap.cz/ochrana-klientu )

III. Rozsah a délka konzultací

Rozsah konzultace probíhá v rozmezí od 60 min do 120 min, dle náročnosti řešeného klientem stanoveného tématu, či cíle. Na délce a formě spolupráce se poradce s klientem dohodnou na první konzultaci. Úměrně délce konzultace se upravuje i její cena. Rozsah a délku konzultace lze v průběhu spolupráce upravovat na základě vzájemné dohody mezi poradcem a klientem. První sezení se v průměru pohybuje kolem hodiny a půl.


IV. Místo konání konzultací

Konzultace probíhají:

  • V ulici Potoční 103, Hostivice 25301.
  • Online formou skrze dohodnutou platformu (messenger, whats up, zoom, skype aj.)
  • Jinde dle dohody mezi poradcem a klientem


V. Cena za konzultace a doplňkové služby

1. Cena za konzultace a doplňkové služby jsou vždy uvedeny v ceníku na webových stránkách https://terapeutmichal.cz (K ceně se nepřipočítává DPH. Nejsem plátcem DPH)

2. Cena za poradenské služby se upravují v závislosti na reálné délce každé konzultace, a to úměrně dle ceníku na stránkách.

(Dle aktuálního ceníku k datu 2.11.2024 činí platba za individuální poradenství 1200kč za 60 min. Z toho vyplývá, že každých započatých 10 min je rovno 200kč).

VI. Platba a Fakturace

Platbu za služby lze uhradit:

  • Hotově ihned po konzultaci.
  • Pomocí QR kódu, taktéž ihned po konzultaci.
  • Převodem na účet, přičemž platba musí být na účte poradce 24 hod před konzultací.

Platby nelze hradit prostřednictvím zdravotních pojišťoven. Klient si platby hradí sám, dle aktuálního ceníku uvedených na mých stránkách https://terapeutmichal.cz.

V případě hotovostní platby proběhne fakturace formou paragonu po skončení schůzky. V případě platby pomocí QR kódu, nebo převodem na účet proběhne fakturace do 24 hodin od ukončení schůzky, a to posláním faktury na e-mail klienta. V případě, že klient odmítne fakturu, či paragon, pak je nevystavuji klientovi. Faktura bude vyhotovena jen pro účely mého podnikání.


VII. Storna a změny termínu konzultací

1. Klient má možnost přesunout, nebo zrušit dohodnutou konzultace bez hrazení storna nejpozději 48 hodin a více před zahájenou konzultací, a to prostřednictvím sms nebo tel. domluvy s poradcem.

2. Klientem zrušená konzultace mezi 48 až 24 hodin před sjednanou konzultací se hradí ve výši 50% ceny zvolené poradenské služby.

3. Klientem zrušené konzultace méně než 24 hodin před sjednanou konzultací anebo klientem nezrušená konzultace na kterou se nedostavil se hradí ve výši 100% ceny zvolené poradenské služby.

4. Poradce si vyhrazuje právo neposkytnout další termín klientovi, který byl plátcem kontinuálního storna v počtu dvakrát a vícekrát za sebou a také klientovi, který se na konzultaci nedostavil, či jí nezrušil.5.Poradce si taktéž vyhrazuje právo změnit dohodnutý termín konzultací v případech, jako je nemoc nebo nenadálá situace. V takovém případě bude klienta informovat taktéž nejméně 48 hodin před sjednaným termínem. V krajních případech změny termínu menší než 48 hodin před sjednaným termínem nabídne klientovi náhradní termín a případnou slevu na další konzultaci.


VIII. Práva a odpovědnost poradce

1. Poradce prohlašuje, že disponuje potřebnými znalostmi a schopnostmi pro poskytování konzultací upravené ve výše uvedeném živnostenském zákoně.

2. Poradce se zavazuje řídit se ve své práci etickým kodexem stanoveným českou asociací psychoterapeutů (dále jen ČAP).

3. Poradce se zavazuje zachovávat mlčenlivost o všech informacích, které se dozví v průběhu konzultací (s výjimkou situací, kdy je mu dána oznamovací povinnost dle zákona, nebo povolena klientem).

4. Poradce se zavazuje zacházet s klientovými osobními a citlivými záznamy v souladu s nařízením Evropského Parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů (dále jen GDPR). Podpisem tohoto informovaného souhlasu dáváte poradci svolení zpracovat vaše osobní údaje v souladu s citovanou směrnicí o GDPR.

5. Poradce se zavazuje jednat v souladu s právy klienta.

6. Poradce dává na vědomí, že není poskytovatelem zdravotní péče (nejsem lékař) a žádná z mých služeb se neřadí mezi zdravotní služby v režimu zdravotnického práva (zákon č. 372/2011 Sb.) ani z nich vyplývající. Mé služby taky nepatří mezi sociálně terapeutické činnosti, dle práva o sociálních službách (zákon č. 108/206 Sb.) a z nich vyplývajících. Ani nejsou součástí školských služeb dle školského zákona viz příloha 2 vyhlášky č. 72/2005 Sb., o poskytování poradenských služeb ve školách a školských poradenských zařízeních. Taktéž nejsou součástí vázané živnosti psychologického poradenství. Jsem veden jako OSVČ a spadám dle živnostenského zákona pod živnost volnou zvanou poradenství.


IX. Práva a odpovědnosti klienta

1. Klient bere na vědomí, že požadovaného účelu a výsledku konzultací může být dosaženo pouze s jeho aktivní účastí a zapojením.

2. Klient se zavazuje uhradit dohodnutou cenu konzultací, a to způsobem uvedeným v bodě V., VI., VII., tohoto informovaného souhlasu.

3. Klient bere na vědomí, že poradce je vázán mlčenlivostí vůči klientovi, které může být zbaven pouze s výslovným souhlasem klienta, nebo je mu to dáno dle zákona ohlašovací povinnosti.

4. Klient je povinen informovat poradce o všech důležitých změnách a skutečnostech, které by mohli mít vliv na realizaci této smlouvy

5. Klient má právo zeptat se na cokoli, co během konzultace bude potřebovat. Jsem připraven odpovědět na všechny vaše otázky související s konzultací. Můžete se ptát na cokoli, co je podle vás prospěšné pro zlepšení vašeho života, nebo k dosažení vašeho stanového cíle. Můžete se mě ptát na kvalifikaci i mou praxi. Máte právo v konzultaci odmítnout cokoli, co vám nabídnu nebo navrhnu. Taky máte právo konzultaci kdykoliv ukončit.

6. Klient bere na vědomí, že bude na konzultaci přijat jen pokud není pod vlivem alkoholu, či jiných omamných látek, či nemá příznaky virového nebo bakteriálního onemocnění. V opačném případě provede storno konzultace a vyžádá si náhradní termín konzultace.

7. Klient se zavazuje přijít na konzultaci včas dle předchozí objednávky mezi poradcem a klientem. Pokud přijde klient později než 15 minut od začátku domluvené konzultace, pak mu právo na konzultaci zaniká a jsou uplatněny 100% storno podmínky. Výjimku tvoří jen situace ohrožující život a bezpečí klienta.

8. Klient prohlašuje, že se seznámil se všemi body tohoto informovaného souhlasu a svým podpisem stvrzuje, že s nimi souhlasí. Provádí tak, ze své svobodné vůle.

V Praze dne ……………………………………………

Jméno a příjmení ………………………………………

Podpis …………………………………………………..

Vytvořte si webové stránky zdarma!